Saturday 18 April 2009

AWARD DARI FAZEMY

dapat lagiii...hehe.. Award Dari Fazemy...
org lain dapt kecikk aje..nekPP dpt besouuu..
nekPP bab2 godak2 mmg no.1
nekPP nak cita sekit..
nekPP nie adalah pengsekodeng blog fazemy sejak azali.. ahaks..
tanpa tinggal sembarang jejak...kesan..tapak pon dia xtahu!
padan muka dia! buhuahua
pergerakkan nekPP adalah secara BEBAS!!
yg lagi best... kawan baik sendiri pon tak tahu
yg nekPP dok mengelinap masuk umah dia!
ketawa kan diaaa... ha ha haa
tapiii sekarang.. dah boley jejak nekPP dahh..xyah nak sorok2...
nekPP suke jalan2 umah dia!! mcm2 adaaa..
tnx so very much yaa Fazemy..
i love ur blog too!!


utk kawan baik nekPP..
beb ko amek ler Award nie bawak balik umah!!
pstttt...jgan angkut terus plakk..wakaka

lagii nekPP nak beri jugakk pada keawan bloggers yg lain
yg sudi link nekPP...mekasihh yaa sumeee ;-))
* suzi * kuina * tie * k am * k intan * zaiY
* saramirza
* sasha * syigim * shilea mother of two *


5 comments:

ain said...

wah...dpt award lg..kiranya kategori artis baru terbaik le ni. cantikkk!!!

Anonymous said...

Wah wah....memang kalah artis fofular itu...


Tahniahlah....nanti Tie datang ambik, lupa nak bawak troli, ekekekeke.......

Mother of Two said...

hai NEKPP adik nak berkenalan nie..hehehehe boleh?

NekPP said...

beb >>> yuhu...artis baru terbaikk tuuhh..

tie >>> kakahkah

mother of two >>> boley cu shielaa nak kenai2...ha ha haaaaa

fazemy said...

Owh maknanya nenPP jumpa blog saya dulu baru jumpa blog kak ain tu ker? Wahhhh kena berterima ksh pada saya tuh. Dlm maksud sbnrnya kena bagi hadiah brg unta seekor 2 dari sana. bleh? huhuhu.

Btw tenkiu nekPP suka blog saya yang kdg2 kelihatan kurg matang. haha. Papun saya suka juga apron n glove nekPP ni sbbnya stiap kali saya masuk sini..confirm wat saya lapar..lalu pergi mencari makan. nyum nyum. ha ni dh lapar dah. bye nak g makan. walau baru lps lunch 15mnt yang lalu. haha