Monday, 2 November 2009

POSTO..POSTO.. PUAN AM FLORA


BILLION THANK YOU
to
PUAN AM @ SEROJA KITCHEN

I LOVE UR FOODS BERRY MUCHHHH ;))
.
.
andddd
.
.
LOVE UR DOOR GIFT!!!
taraaaaaaaaaaaaaa ;))

ermmm terharu!
x mo ckp banyak2..
Puan Seroja Kitchen dah berpidato berjela2..
TNX SO BERRY MUCH K AM!!!

errr nak pantun ekeke ;))

anak itik mandi2
lain kali jgn SERIK!! BERILAH LAGI!!!!! ;))

hari raya aidilfitri
terus deepavali..
tunggu raya hajiii
orang sebelah!!! bila lagiiii???
haaa kauuu..ada beraniii!!!!!
1,2,3 ermm bape org k am???!! ada lagi yg nak join sekakiiii?!

pehh 6 kerat sehhh!!!!! :P

5 comments:

ain said...

Insyaallah..!!!!boleh aje!!!

Tie said...

Apa pulak yang boleh Ain ooi ? Menyampuk pulak mokcik nih!!

Am-flora said...

Adoi.. apa benda lak ni??? ada2 ajelah si yatie ni! Alah..biasa2 je tu..bukannya best sgt pun! mak ooi.. pantun 4 kerat kak x larat nak jawap, ni kan pulak 6 kerat han.. kau.., brkerat-kerat, mpengsan le nak menjawap ni hi..hi..! akak takut kang bukannya pantun yg akak jawap kot2 jadi syair kot? ha..melopong yatie kang, x tahu..!!!

kak ina kl said...

salam nekpp...wah dah rajin balik ke dapur..cute sungguh asst kamu..
rajin jugak ikut si ain hantar dak zeti ke seremban..

nekPP said...

ain >>> alhamdulillahhhhhhh :P

k tie >>> nak join sekaki tak mokcikk?????

k am >>> :P

k inaKL >>> mekasih k ina..asst tuh dia mmg suka tulung kat dpor!

sian kak gan gang sebelah tuh!! hehe:))