Wednesday, 3 June 2009

BERIANI DARAT JOHOR


dari cerok dapor nekpp
BERIANI DARAT JOHOR
haaa nekpp main sume darattt..ari tu lontong darat
nie beriani darat ler pulokkkk ekeke ;p;p
oiii semangat nak puasa niii..alaaahaiii

kita layan gambor dulu yeeeeee
nekpp agak tidak berapa sihatttt
nak menaip ponnn lenguuuuhhhh tangan nenekkk
rasa badan nie nak tercabutttt
xcayaaa?? tengok tuu nekpp amek gambor pon giggggiiiillgiiigill ;p
jangan tangkap lelehhhh yeeee bila zasss gambor2 ;p;p
E.N.J.O.Y....



NASI BERIANI




DALCA SAYUR




5 comments:

ain said...

meleleh dah air liur aku tengok hidangan ns beriani darat dubai ni.
kat sini pun tgh musim beriani memanjang..weeknd je beriani!!

englishvintages said...

nekpp, tadi baru je tgk kek kukus pakai inti, ni dah nasi briyani darat pulak, boleh ler kita dinner sama yek..kesian , tak sihat ye, i doakan cepat2 sembuh..care.

ZaiY said...

rajinnya nekPP masak beriani. sama tak rasa ngan yg kat dubai nyer? saya kalau nak wat beriani pun tggu balik msia lah.. sini nak makan order kt kedai je..ekekek..

paij188 said...

rajinnye wat beriyani... mcm zaiy.. kite order je kat sini.. 'rajin' la katekan..kikikik

Sasha said...

husband sha suuuka sgt mkn beriani... tp sha tak pernah nak buat... mcm rumit je... rajinnya NekPP... tabik toing2 kat NekPP!