Wednesday, 27 January 2010

KUIH BAKAR HIJAU


dari cerok dapor Nekpp ;))
KUIH BAKAR HIJAU

N3 yg terlewat jugak nihh.. kebanyakkan kuih muih dari cerok dapor nekpp nie adalah utk hidangan minuman petang ketika saudara mara; sahabat handai datang bertandang di rumah nekpp..

resepi sila zassss di S.I.N.I.


ermm nekpp rasa teruja bila tengok hasilnya!!

7 comments:

Norsham said...

ni masa dok panas2 mesti wangi semerbak....lepas tu makan yg tepi...
ni kalau mak mertua lalu depan mata pun buat tak nampak...

fazemy said...

Ya Allah org suka ni kueh ni. Sedap2. Kdg ada org buat keras tak sedap. yang lembut tu sedap. Yummmy. mana nak cari kueh ni harini erk. Biasa kat pasar malam je ada.

ZaiY said...

nek, nk sepotong, sy suka mkn bhgian yg tepi2 aci dak?

Am-flora said...

akak bukan teruja lagi nengok kueh bakar ijo ni tapi dah terliur dah yatie ooiii..! mngancam gitu..! tekak ni pun cam gatal je nak makan kueh cam tu!

NekPP said...

norsham >> aper layiii...baking dong!! hehe.. pas tu jemput nekpp!!

emy >> best mii..try lahh..kalu nekpp berhijrah ke key ell..emy buley oder!! wahahaha

zaiy >> isi aje yerk..yg tepi tu dah abis ku bedal!! muwhuwahuwaaa

kak am >> pas tu gatal2kan tangan tuu hantar kat sini!!! heee heee

QiStinA's said...

k.y...saya pun baru wat hari tu...sedap kan sekali sekala makan kuih muih melayu nie... tp malas nak wat... kalau kat malaya kan best...start engine je....tp nek pp rajin...he..he..wat sendiri... puas hati kan??

♥LOVE2COOK♥ said...

Hi Kak, hru doing there? Nak kuih!!! Ada lagi tak??? heheh ;)