Thursday, 11 June 2009

.:SUMMER HOLIDAY:.

Assalamualaikum wbrt..
sihat cucu2 nenekkk..ekeke ;p
dengan RASMInya
hari ni bersamaan dengan hari KHAMIS 11 JUNE
nekpp akan TUTUP DAPOR!!!
ekeke..takdelahhhhh nekpp nak BERCUTIIII!!!!!
yayyyyyyy!!! BALIKKKK KAMPONGGGGGGGG
jgn jelesssss
semepena peninggalan nekpp beberapa purnama niee
jengah2 lerr dapor nekpp taww ;))
rindu kat nekpp zasssss gambor2 nekpp kat bawah itew yaaaaaaa ;)))

nie adalah nekpp punya ITIK TERNAKKAN
nekpp sayaaaaanggg kat depa2 nihhh

meriahkan??
ITIK2 nekpp bermaharajalela gitewww
suke diaa larii sana larii siniii
hap hap happ bebaikk jgan usik pokokkkkkkk2..
heyyy serunnn nekpp dibuatnya!!!!

tengok si sudu tuuu..dok sudu2 nak air keee??
yg lelain manae??
wahahaha..yoyooonn aje nekpp yerrrr

SELAMAT BERCUTI!!

11 comments:

eiyda said...

salam nekpp..
Dah bercuti nak balik kampung ye.. sampai hati tinggalkan itik2 itew kt sini..;P
nampak sedap2 resepi kt rumah ni..bole eiyda minta izin nak linkkan? tenkiu!!

englishvintages said...

Salam Yatie..
Happy happy holiday..........
Bila dah sampai kat mesia tu ingat2 ler kat kita yg masih jauh di hujung dunia ni..n sekali sekala tengok2 ler emails tu, kot ada berita dr jauh ke, dr dekat ke..insyaallah ada rezeki kita sambung lagi..Take care..
XX MONA

paij188 said...

amboi.. takpe2.. next week kite menyusul plak.. huhuhuh.. betul zaiy..?

ain said...

welcome homeeeee!!!!

Syigim said...

safe journey, nekPP! ;) have fun jgn lupakan kita2 di dubai yg jugak nk balik kg japjap lagik! ;)

Sasha said...

Happy Holiday... wah berpurnama2 perginya.... sakan gitewww NekPP!...

Sasha said...

Ohh!.. balik Johor yea...

kayteeze said...

Balik johor ke ?? Uwaaaa........

Suzi said...

selamat bercuti. balik johor ke nekpp? suka lah kak ain tu?

blogresipi said...

Wah..nekPP balik mesia ke? bestnye... nak ikut!!!

kuIna LadyInRed said...

patut la dapur tak berasap...
balik kg ambek bekalan...

windu la...